skogsmommo

Alla inlägg den 18 december 2009

Av åsa - 18 december 2009 07:22

Vi har köpt en ny gran. Med tillhörande belysning och stjärna och kulor o glitter...

Efter att ha funderat ett par dagar efter vårt beslut att INTE ha gran i år, så studsade sambon upp ur soffan och konstaterade att "jag vill ha en gran".

Så in i bilen och iväg för att shoppa.

Och nu ser jag att min äläskade moster skriver att vi minsann har den där lådan här hemma. -Men bara inte letat på rätt ställe. *suck*

Jag misstänker du då att den är på någon av hyllorna som karlarna i huset letat igenom. Undrar om jag har rätt? -Moster!???


I övrigt så går allt sin stilla lunk, jag jobbar, snön och kylan har kommit -skönt!

Önskar att det skulle komma mer snö bara, men det lär väl komma någon snöflinga till innan vintern är slut.

Har väl inte så mycket mer spännan de att förtälja er, så ha det bra, och stressa inte ihjäl er i julruschen!

Julen är (ska vara) en tid för frid, vila och stillhet.

Ovido - Quiz & Flashcards