skogsmommo

Alla inlägg den 15 september 2009

Av åsa - 15 september 2009 15:19

Är inte riktigt min grej.

Antingen så går jag in för något helhjärtat, eller så låter jag bli.

Men nu har jag drabbats av någon slags "halvkoma", Jag är såååå trött. Jag vill göra massor, men orken räcker precis till att jobba 8 timmar, sedan så måste jag sova en stund efter jobbet, för att orka vara uppe till sovdags.

Jobbet är kul, men om någon annan skulle vilja göra det, så skulle jag flytta på mig...

Stickning är också kul, men det finns ju sockar på affären....

Blogga är väl ok, men jag kan lika gärna låta bli...

 

-Ja, ni ser ju hur det låterFoten i munnen

 

Inte riktigt som jag i alla fall.

men det är kanske övergående, hoppas det.

 

Nu vet ni varför jag inte har bloggat på ett tag. Jag ids inte helt enkelt.

 

kram på er alla tills vi hörs igen

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards