skogsmommo

Alla inlägg den 27 april 2010

Av åsa - 27 april 2010 20:55

Här händer det saker hela tiden, och jag är för trött för att orka blogga.

Dottern min har fått jobb här i Luleå, med mig som bossar över henne   he he he...

Och det är ju kul, tycker både hon och jag. Men eftersom hon inte har hunnit få lägenhet, så bor hon hos oss, och just nu är hennes flickor också här. Full rulle med andra ord. Vi som för det mesta är tre vuxna i huset, har nu blivit fyra vuxna och två barn. Känns ärligt talat lie trångt ibland.

Men det är ju tillfälligt, så det går ju.

På fredag ska vi återlämna barnen till deras far i Kiruna.

Och på jobbet, där vi i vanliga fall är tre produktionssamordnare, är en heltidssjukskriven, en sjukskriven på halvtid. Och olämpligt nog, så är det jag som är frisk....

Vilket i praktiken innebär att jag gör 2½ personers jobb nu. Därav tröttheten.

Men nu vet ni i alla fall att jag lever, och har fullt upp.

Sköt om er, och ta hand om varandra!



Ovido - Quiz & Flashcards