skogsmommo

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av åsa - 29 januari 2009 22:09

Det har hänt en hel del sedan jag sist satt här vid tangentbordet.

Jag har hunnit vara ner till Mariefred, för att gå pedagogisk bas, grundutbildning i 5 dagar. Sedan bar det av till Stockholm, för att möta T, min gamla "bästis" från Kiruna. Vi hade två kanondagar där.

Mycket prat, sova, äta, strosa runt lite, planera nästa möte, prata ännu mer... sova mer....  Ja, vi hade det skönt! Ingen matlagning, ingen disk, inga toaletter att städa, Väckarklockan hade vi visserligen ställt, men bara för att inte missa hotellfrukosten.


-Det är inte bara jag som blir otrevlig när jag är hungrig!


Just nu är jag så full av intryck, och har inte hunnit sortera dem riktigt för mig själv än, men jag lovar att återkomma med lite mer detaljer när allt hunnit smälta lite mer.


kram på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards