skogsmommo

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av åsa - 11 mars 2009 14:12

Var på jobbet igår, städade, som vanligt, Var in på Coop och plockade varor för e-handeln. Då började min mage göra ont...

Jag satt under hela lunchen och funderade på om jag skulle åka hem, ifall jag var sjuk, eller om jag faktiskt var frisk och skulle stanna kvar... -Svårt fall av beslutsvånda.

Till slut så kom jag i alla fall fram till att jag skulle åka hem, fast jag fortfarande inte visste om jag var sjuk eller inte. (hmmm, jag i ett nötskal)


Det visade sig vara ett klokt beslut, hemma så gick kvällen i smärtans tecken, hade fruktansvärda magkramper! Natten tillbringade jag till största delen på toa.

Nu känns det som att jag nog kommer att överleva ändå, har till o med kunnat dricka en kopp te, och äta en rostad macka med kaviar på.


"Det som inte dödar, det härdar" Jag är stark!


Kram på er!

Av åsa - 11 mars 2009 14:01

OKI.

Här kommer bilderna, från den mjuka lurviga ullen, till det färdiga garnet. Kanske -någon gång i framtiden, så kan det komma en bild på något som blev stickat av garnet... eventuellt...


kram på er alla, och hoppas ni slipper magsjuka! Det gjorde inte jag...


Ovido - Quiz & Flashcards