skogsmommo

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av åsa - 13 oktober 2010 17:45

Jag bestämde mig för att gå igenom mina garnlådor i dag, måste ju finnas massor i dem som jag aldrig kommer att använda. Alltså kan jag sälja iväg en del.

Sagt och gjort, jag grävde mig igenom 5 flyttlådor med garner, och fick ihop 2 konsumkassar med garn som jag nu lagt ut på Tradera. (heter skogsmulle64 där)

Men 2 ynka påsar! av allt garn!


Det är ju så att jag stickar en del... som ni kanske känner till. Och av helt naturliga skäl, så ville jag ju inte sälja allt jag hade.

Men så var det ju garner som "kan vara bra att ha" till ränder, mönster, osv... Garner som jag spunnit själv i hundhår, går ju inte att få tag i på affären...

Garner som skulle vara helt underbara till en kofta (eller 25...)


Hmmm? det sitter nog också mellan öronen. Undrar om det finns piller mot sådant?


Kanske ska göra en till räd mot garnlådorna i morgon. Det MÅSTE finnas mer som går att kränga iväg.


Ovido - Quiz & Flashcards