skogsmommo

Alla inlägg den 15 december 2010

Av åsa - 15 december 2010 12:26

Ja, det var ungefär så han sa, min läkare.


Känns som en klen tröst just nu, när jag har så ont, att jag vaknar varje gång jag vänder mig i sömnen...

Fortsatt sjukskrivning på halvtid till 15 januari, lite mer smärtstillande, väntar på ny MR. Tydligen så behövdes det en till eftersom jag fått mer ont efter den som gjordes sist.


Borde ha haft en "gammelsmurf" att fråga vad jag ska göra nu.

Alla ni som minns smurfarna, kanske kommer ihåg när en smurf frågade gammelsmurfen om varför han var så kort "du Gammelsmurf, som är så gammal och klok, varför är jag så kort, jag är ju bara tre äpplen hög"

Fast jag hade nog frågat honom "vad ska jag göra för att ha mindre ont"


Men det är väl bara att vänta på att jag har haft ont nog länge då... för då skulle det kännas lite mindre.


Kram på er alla, var försiktiga med ryggen -den gör ont när det gör ont i den!


Ovido - Quiz & Flashcards