skogsmommo

Alla inlägg den 21 december 2010

Av åsa - 21 december 2010 15:01

att blogga om just nu. Men vi var till Uleåborg i helgen, jag och gubben min.

Han fyllde år, och jag (som kände mig rastlös) bokade en hotellweekend åt oss.

Så då jag stuvat in en mycket frågande man i bilen, och styrt norrut, så frågade han om vi skulle på IKEA. -och fick ett "nej" till svar, för det var ju inte vår slutdestination.

Väl i Haparanda, så föreslog jag att vi kunde ju vara in och äta lite i alla fall, när vi nu hade IKEA:s köttbullar inom räckhåll.

Sagt o gjort, vi åt, och satte oss i bilen igen, för att fortsätta över till Finland.

När vi passerat Kemi, då var han så nyfiken, så jag fick säga vart vi skulle. -Det blev uppskattat!


En helg helt utan några som helst "måsten" -så skönt!


Nu är vi tillbaka till vardagen igen, men den känns lite lättare tycker jag.


Som sagt, jag hade inget särskilt att blogga om, men nu vet ni att jag lever i alla fall.


kram på er alla!



Ovido - Quiz & Flashcards