skogsmommo

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av åsa - 13 maj 2011 10:23

Jepps,FORTFARANDE!


Var till min doktor i måndags, och tänkte att jag får väl en dos med antibiotika till, så blir det bra.

Men se, jag har en ordentlig doktor, så han sa till sköterskan att hon skulle ta blodet jag hade kvar, och sedan så fick jag åka till sjukhuset för röntgen av bihålorna. Han mumlade något om ev. spolning av bihålorna -då satte jag händerna för öronen och lyssnade inte mer.


På tisdag morgon ringde han och väckte mig, för att tala om att han fått provsvaren och att det var en kraftig bihåleinflammation jag hade

-nähä??? Hade jag ju inte kunnar lista ut själv... 


Så då var det bara att åka till apoteket för att hämta ut dubbel dos antibiotika för 14 dagar.


guess what?  -jag är sjukskriven än...


Men i går kväll började det lossna från bihålorna, -äckligt? jepps. Men oooh så skönt!


Förmodligen behöver jag vara hemma nästa vecka för att återhämta mig, och kanske få liiite ork tillbaka. Men sedan får det banne mig vara färdighaft med sjukdomar!


Ovido - Quiz & Flashcards