skogsmommo

Alla inlägg den 5 november 2009

Av åsa - 5 november 2009 21:05

Jepps, minsann. Igen!

Tror att jag attackeras av varenda liten bacill som har vägarna förbi mig, däckade ihop på soffan igår, hostar, nyser, snorar, kraxar och är allmänt äcklig och svettig. Mellan frossattackerna.

tur att jag är ledig ända till på måndag.


Men annars så är väl livet inte så dumt, äldste sonen kommer på besök med sambon och lillkickan i helgen, ska bli kul att träffa dem. Det var ett tag sedan sist.

Dottern är här på besök, fast jag tror egentligen att hon ville bli ompysslad av mamma när hon var sjuk bara Flört


En kusin till mig, som jag inte träffat på mååååånga år,  var förbi med en massa hundhår som jag håller på att spinna nu. Ett uppskattat besök!


Och så var jag ju med i garn och choklad bytet, mums både för ögat och gommen *skratt*. Underbart garn, som nu håller på att förvandlas till ett par sockar. Chokladen åt jag upp, den var god!

Nu har jag anmält mig till garn och te byte...

Det är som att ha julafton flera gånger per år när det dimper ner paket i brevlådan.


Sådärja, nu har jag bloggat lite, så kanske alla är nöjda och belåtna Oskyldig. Ska försöka ge mig på en lite mer genomtänkt blogg när jag inte har hjärnan full med snor och slem.. -fräscht va? ;-))


kram på er alla, och kör försiktigt i nysnön!

'

Ovido - Quiz & Flashcards