skogsmommo

Alla inlägg den 23 november 2009

Av åsa - 23 november 2009 11:03

Min bokhylla där hemma har drabbats av översvämning. Jajjamän, prexis så är det.
Garnerna svämmar över och väller bara ut ur hyllor, lådor och fack. Så nu har jag bestämt mig för att inte köpa några nya garner förrän tidigast den 1/2 2010.
Undantaget möjligtvis, kanske, om jag snubblar över något riktigt kanonbilligt som jag behöver...

Just när jag hade bestämt mig för detta, så snavade jag in på en blogg, och hittade dessa tio budord, som jag slaviskt tänker följa en tid framöver. Läs och begrunda.

 

 

 

Tio budorden

1) Använd garn från skattkistan.

2) Använd garn från skattkistan.


3) Använd garn från skattkistan.


4) Använd garn från skattkistan.


5) Använd garn från skattkistan.

6) Använd garn från skattkistan.

7) Använd garn från skattkistan.

8) Använd garn från skattkistan.

9) Använd garn från skattkistan.

10) Använd garn från skattkistan.


Amen.


Det finns alltså fler som jag...


Ovido - Quiz & Flashcards