skogsmommo

Alla inlägg den 30 april 2009

Av åsa - 30 april 2009 22:43

Ja, jag är då hemma i alla fall.

Har inte riktigt hunnit känna efter ordentligt ännu hur det känns, men jag är trött!

Först 9  dagars utbildning och så två dagars husmorssemester på det. Inte så tokigt alls.

Ska lägga in lite bilder sedan när jag orkat packa upp kameran, just nu så känner jag mig som en disktrasa ungefär. Ser säkert lika fräsch ut också...

Och när jag har smält alla intryck lite mer, så ska jag berätta åt er som inte var med där hur det var.

Sammanfattningen, om den ska göras riktigt kort: Jätteskoj, massor med nya intryck, nya vänner, nya idéer, en riktigt inspirerande utbildning. Men OJ så slut man (jag) blir av att behöva umgås och diskutera med andra hela tiden.


Kramis på er alla

Ovido - Quiz & Flashcards