skogsmommo

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av åsa - 2 februari 2009 18:07

Insåg idag hur mycket jag lärt mig under pedagogikutbildningen.

I dag har jag genomlidit 7 timmar på en urtrist utbildning typ "föreläsning av lite roligare modell"

Visserligen fick vi en bensträckare varje timme -guld värt! Men annars så satt vi och lyssnade, tittade på OH bilder och lyssnade lite till, Jag roade mig med att rita hjärtan o blommor och lite krusiduller i mitt block...

Han som pratade (malde) där framme, drog någon rolig historia ibland, det var också uppskattat.


Vad det handlade om?

-beats me! har ingen aning!

Rubriken var i alla fall: kundnära arbete inom samhall.


Så SNÄLLA! om ni någon gång hamnar på någon utbildning som jag håller i, lova att tala om ifall jag beter mig så trist!

Visserligen är jag inte någon vän av OH bilder över huvudtaget, men ibland kan det vara befogat att använda någon.
Men hallå!!! - timmar med oavbrutet matande av dessa bilder...


Lärde jag mig något alls idag då?  Jepps, jag lärde mig definitivt hur jag inte ska göra... Och så satt jag hela tiden och tänkte att " varför gör han inte så istället"


hej så länge!


Ovido - Quiz & Flashcards