skogsmommo

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av åsa - 25 februari 2009 19:44

YESSS!!!


Så helt underbart att slippa åka på jobbet i hela 4 dagar! Inte för att jag egentligen har så mycket emot jobbet, men att behöva kliva upp varenda morgon kl 04.30 Behöver jag säga mer om detta?

Planerna för denna ledighet ser ut som följande;


  • torsdag morgon, uppstigning valfri tid, föra Volvon till någon i Sunderbyn, som visst ska kunna laga den (hoppas jag, -eller inte?)

      Köra ut den hela bilen(som tillhör grannarna), med nosen pekande mot  Haparanda och IKEA.


  • Fredag städdag för hela den samlade familjen (förmodligen bara jag som är "samlad" här hemma då)

  • Lördag, utbildning i FH för barn, på Röda Korset.

  • Söndag, ska jag baske mig hinna spinna (kolla, jag rimmade!) lite garn!


Ovido - Quiz & Flashcards