skogsmommo

Alla inlägg den 1 november 2010

Av åsa - 1 november 2010 21:45

Då har jag börjat jobba igen, alltså jag började ju jobba för drygt en vecka sedan. Hann med hela 4 timmar, sedan blev jag sjuk igen...

Så nu har jag börjat om igen på dag 1.

Jobbade 4 timmar, var på stan och rantade lite med dotra. Köpte lite småprylar som ska skeppas iväg till Amerikatt, för ett adventsbyte. Ska bli spännande att se vad jag får.

Vad jag har köpt? Det kan jag ju inte tala om, nog för att min kompis "over there" pratar engelska, men jag tipsade henne om google translator, och hon har minsann tragglat sig igenom min blogg med hjälp av den!

Strongt gjort tycker jag.


Efter ett par timmar i stora staden, så åkte jag hem, och sov i ett par timmar för att sedan åka in till stan igen och träna.


Nu har jag planerat in träningstiderna så jag kan träna när jag slutar jobbet UTAN att behöva åka hem där emellan.

Känns lite tungt att köra 6 mil extra för att träna en timme.


Nåväl, det om detta. Tröjorna som skulle bli julklappar har delats ut i helgen. Hade tjejerna här, och vi var ut i skogen med 6-hjulingen. Då behövdes det ylletröjor, och de uppskattades minsann.


Kramar till er alla, och var rädda om varandra.



Ovido - Quiz & Flashcards