skogsmommo

Alla inlägg den 11 november 2008

Av åsa - 11 november 2008 20:23

Idag hade jag bara velat sova hela dagen, begriper inte riktigt varför jag är sååå trött. Nåväl, det är väl bara så vissa dagar, inte så mycket att fundera över.

För att försöka övermanna tröttheten så tog jag en rejäl promenad med hundarna, gammelhunden var så slut, så jag trodde nästan att jag skulle få bära honom sista biten. Han ÄR gammal, och har dåliga bakben.... -det skulle jag kanske inte skriva, för annars hade ni säkert tänkt att "jäkla vilken ork hon har, som kör slut på hunden" *skratt*

Men jag hade nog blivit avslöjad av mina nära o kära annars.


Jag får väl stjäla en mening som dotra skrev i sin brors blogg:  

"Man kan ljuga i sin blogg, det brukar jag göra, hitta på någon jätte spännande historia och ljuga av bara fan sen i slutet måste man dock skriva att det bara var lögn för att man inte har ett riktigt liv, annars kan folk tro att man blivit psyk!"


Ovido - Quiz & Flashcards