skogsmommo

Alla inlägg den 10 december 2008

Av åsa - 10 december 2008 19:55

mhmmm... prexis så ont gör det som det låter!


Det började med huvudvärk på jobbet kring lunch, innan jag var hemma så gjorde det så fruktansvärt ont att se ljuset från mötande bilar, så helst hade jag blundat när jag rattade bilen. Men det funkar ju dåligt... Man kan ju råka hamna någon annanstans än hemma.


Väl hemma, så dök jag på iprenpaketet, sov ett par timmar, vaknade och fyllde på med mer piller, åt lite, försökte överleva fast huvudet höll på att explodera. Fyllde på med ett par tabletter till, sov en stund, tills det var dags att hälsa på porslinspjäsen från Gustavsberg. Vi sällskapade ett bra tag i natt, jag vet exakt vilken blå nyans det är på toastolen nu.


I dag har jag haft huvudet fullt av bomull, varit lite frånvarande (ja, lite mer än vanligt) och känt mig allmänt associal. Men i morgon är jag tillbaka på jobbet igen. MED iprenpaketet i fickan, bara utifall att....


tack gode gud för värktabletter!

Ovido - Quiz & Flashcards