skogsmommo

Alla inlägg den 30 december 2008

Av åsa - 30 december 2008 10:27

Inte raketer, de är visserligen vackra att se på, men jag lider med alla djur som är rädda för smällare o tjutande raketer.

Nej, jag menade att skjuta upp saker som man kunde ha gjort idag... jag skulle ju städa hos grannarna, men var så trött när jag kom hem, så det blev middag på macken i Persön, för att sedan halvsova i fåtöljen tills det var sovdags på riktigt.

Städningen ska jag ta på onsdag efter jobbet i stället. Jag slutar redan vid halv nio, så jag borde ha lite mer ork kvar då än i går...


I morse vaknade jag med värk, kändes nästan konstigt då jag varit smärtfri en längre period. Nåja, det var bara att vakna i lugn o ro, stappla ut i köket o grunda med lite nyponsoppa, och så ett par värktabletter för att klara av dagen.

Nu känns det hyfsat, lite stelt, men rätt OK. Som riktig träningsvärk i alla muskler i hela kroppen bara...

Tur jag inte har vanligt jobb idag, ska ju "bara" utbildas...


Försiktiga kramar från mig idag. 

Ovido - Quiz & Flashcards