skogsmommo

Alla inlägg den 26 december 2008

Av åsa - 26 december 2008 18:04

Tror att Dan Hylander hade en låt med det namnet, men nu gällde det mig själv.

Jodå, jag har överlevt snuva, hosta o halsont... Fast jag trodde där ett tag att jobbet skulle ta död på mig! Har väl aldrig varit med om att ha så mycket att göra ända till dagen före julafton, har inte ens hunnit sitta och läsa mina mail, för jag har stupat i säng efter jobbet.


Nåväl, det som inte dödar, det härdar, så nu känns det som rena semestern på jobbet, kan ju bero på att jag jobbar ca 3 timmar per dag nu fram till den 2/1. Och det är så skönt!


Julen kom, och gick, lugnt och stilla. Bara gubben och de två minsta barnen hemma. Vi tittade på Kalle, öppnade paket och åt. Sedan så var det titta på mer TV, äta mer, fylla på med godis, clementiner, mer godis, lite ostbollar, några riskakor med ostsmak hann väl också slinka ner. Och så undrar man varför man inte är hungrig på flera dagar...


Tomten tyckte nog att jag hade varit snäll, för jag fick några paket, fast jag inte hade förväntat mig några -han kan inte ha sett allt jag gjort under året...

Fast jag stod ju och samlade in pengar på Kallax här om dagen, så det kanske uppvägde det hela?


kramar på er alla tills nästa gång


God fortsättning!



Ovido - Quiz & Flashcards