skogsmommo

Alla inlägg den 29 december 2008

Av åsa - 29 december 2008 11:46

Trodde jag att jag skulle ha... ha ha ha! borde väl känna mig själv bättre än så vid det här laget tycker jag.

Hamnade på Rk kontoret, ska träffa ett par personer här idag, sedan så bär det av hemåt, och städning hos grannarna. Måste hinna med en svängom med min egen dammsugare också, men det tror jag att jag bussar Mats på.


Jag fick i alla fall sova tills jag vaknade av mig själv, det är mycket värt.


Var in på kupan och fyndade, 15 LP skivor för 75:-, två samlingsboxar med countryartister, prexis min typ av musik. Nåja, föralldel, jag lyssnar väl på det mesta, men om jag nu måste säga EN musikstil jag gillar så blir det nog country.


I förrgår gjorde jag klart en garnbeställning jag hade fått, skönt att kunna skicka iväg det. Blir ju nån krona extra i börsen också, kan behövas så här efter jul.

Och då det var klart, så letade jag fram lådan med mina två kilo merionoull... gissa vad jag gjorde i går kväll? jag satt vid min spinnrock, troget, timme efter timme... till slut sa ryggen stopp! Men oj, vad kul det är att spinna i merinoull!


Ha det tills vi hörs/ses

Ovido - Quiz & Flashcards